Obsługa klienta

Osiągnij swoje cele

CENA:

1600,00 zł netto + VAT

Dostępność:

Usługa otwarta; max. 15 osób lub zgodnie z zaleceniami sanitarnymi i przepisami BHP

Termin

do uzgodnienia

Forma usługi

Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym

Liczba godzin usługi:

16h – 2 dni po 8 h zegarowych zajęć merytorycznych

Lokalizacja:

  • w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
  • w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
  • w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.

Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane zarówno do osób, które na co dzień pracują z Klientem i używają swoich zdolności komunikacyjnych i sprzedażowych, jak i tych, którzy dopiero mają zacząć pracę z obsługą Klienta.

Cel szkolenia:

  • Biznesowy:
    Celem szkolenia jest wzrost zysków generowanych dzięki zadowoleniu klientów z poprawnej i skutecznej obsługi, oraz wyeliminowanie sytuacji konfliktowych w firmie i w kontakcie z klientem. Dzięki odpowiedniej obsłudze klienta firma zyska profesjonalny wizerunek, a co za tym idzie wzrost przychodów o 10% w skali roku. Narzędzia poznane podczas szkolenia mogą być wdrożone bezpośrednio po jego zakończeniu, wówczas efekty finansowe będą widoczne po upływie 6 mies. od zakończenia usługi.
  • Edukacyjny:
    WIEDZA
    Uczestnik pozna uniwersalne zasady obowiązujące w procesie obsługi klienta. Dowie się jakie są metody skutecznej komunikacji. Pozna techniki asertywności. Pozna narzędzia przekonywania m.in. argumentacja i perswazja. UMIEJĘTNOŚCI
    Uczestnik poprzez udział w praktycznych ćwiczeniach nabędzie umiejętności radzenia sobie w trudnych i nietypowych sytuacjach, np. reagowania na zastrzeżenia ze strony klienta.
    KOMPETENCJE SPOŁECZNE
    Doskonalenie komunikacji interpersonalnej i budowania relacji.
  • Efekty uczenia się
    W zakresie wiedzy

    • rozpoznaje typy klienta w trakcie rozmowy,
    • zna podstawowe zasady sprzedaży oraz prezentacji produktów,
    • zna, rozumie oraz wyjaśnia znaczenie standardu obsługi,

    W zakresie umiejętności:

    • przedstawia ofertę w dostosowany do klienta sposób,
    • kontroluje przebieg rozmowy z klientem,
    • w razie potrzeby stosuje zachowania asertywne wobec klientów,
    • potrafi przedstawić produkt tak by wzbudził on zainteresowanie klienta,

    W zakresie kompetencji społecznych:

    • profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych zarówno w kontaktach z klientem jak i przełożonymi oraz współpracownikami,
    • etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji w kontaktach z klientem.

    Informacje dodatkowe

    W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
    • spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
    • uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.

    Materiały dydaktyczne:

    Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.

    Co uczestnik zyska po ukończonym szkoleniu?

    Będzie w stanie radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta kontrolować będzie przebieg rozmowy a produkt usługę przedstawiać w dostosowany do klienta sposób. Po zakończonym szkoleniu uczestnik zachowywać będzie profesjonalizm w każdej sytuacji, a w razie potrzeby będzie umiał zastosować zachowania asertywne wobec klientów