Social Media w mikro- i małych przedsiębiorstwach

Osiągnij swoje cele

CENA:

1000,00 zł netto + VAT

Dostępność:

Usługa zamknięta max. 5 osób

Termin:

do uzgodnienia

Forma usługi:

Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym

Liczba godzin usługi:

8 h; 1 dzień po 8 h

Lokalizacja:

  • w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
  • w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
  • w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.

Grupa docelowa

Usługa skierowana jest do pracowników oraz do właścicieli firm zarządzającym przedsiębiorstwem, które zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach. Jak również osoby chcące podnieść swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social mediów w mikro i małych przedsiębiorstwach.

Cel edukacyjny

Nabycie wiedzy
  • zna najpopularniejsze media społecznościowe,
  • zna zasady obsługi Klienta w Internecie,
  • zna korzyści posiadania profilów w social mediach,
  • zna darmowe programy graficzne,
  • zna zasady reklamowania się w poszczególnych social mediach tj. Facebook i Instagram,
  • wie jak stworzyć profile w social mediach,
  • wie jak komunikować się z odbiorcom,
  • zna najpopularniejsze programy graficzne i potrafi tworzyć podstawowe grafiki do SM.
Nabycie umiejętności
  • wykorzystuje social media do kontaktu z Klientem,
  • wybiera odpowiednie grafiki do reklamy,
  • tworzy profesjonalny profil firmowy na Instagramie i na Facebooku,
  • tworzy profesjonalne posty w social mediach,
  • wykorzystuje kanały komunikacji do interakcji z odbiorcami,
  • wykorzystuje darmowe programy graficzne.
Nabycie kompetencji
  • Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych w social mediach,
  • etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji szczególnie drogą internetową.

Efekty uczenia się
W zakresie wiedzy

  • zna najpopularniejsze media społecznościowe,
  • zna zasady obsługi Klienta w Internecie,
  • zna korzyści posiadania profilów w social mediach,
  • wie jak stworzyć profile na Facebooku i Instagramie,
  • wie jak komunikować się z odbiorcom,
  • zna darmowe programy graficzne,
  • zna najpopularniejsze programy graficzne i potrafi tworzyć podstawowe grafiki do SM.

W zakresie umiejętności:

  • wykorzystuje social media do kontaktu z Klientem,
  • wybiera odpowiednie grafiki do reklamy,
  • tworzy profesjonalny profil firmowy,
  • wykorzystuje darmowe programy graficzne,
  • tworzy profesjonalne posty w social mediach.

W zakresie kompetencji społecznych:

  • profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych w social mediach,
  • etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji szczególnie drogą internetową.

Informacje dodatkowe

W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
  • spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
  • uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.

Materiały dydaktyczne:

Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.