FAQ
Zdobądź informacje
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO DLA PRACOWNIKÓW MOJEJ FIRMY Z WYBRANEJ PRZEZE MNIE TEMATYKI NIEWIDNIEJĄCEJ W OFERCIE FOCUSSIDE?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Nasz Zespół Ekspercki dopasowuje każdą usługę na podstawie Analizy Potrzeb danej firmy. We współpracy z Naszymi Klientami wybieramy tematykę szkoleń, która jest w pełni dopasowana do ich stanowisk pracy, nabytego już doświadczenia oraz specyfiki działalności samej firmy. Wierzymy, że w zależności od potrzeb Klientów, inne efekty dają usługi zamknięte i otwarte. Indywidualizujemy ofertę w taki sposób, aby zmaksymalizować wyniki przedsiębiorstwa, przy jednoczesnej możliwości minimalizacji kosztów.
CZY MOGĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W KILKU SZKOLENIACH?
W zależności od warunków dofinansowania można wziąć udział w 1 usłudze lub większej ich ilości. Nasz Zespół analizuje wszystkie aspekty współpracy i proponuje Klientowi usługę lub usługi, które umożliwią przedsiębiorstwu wprowadzenie korzystnych zmian.
CZY W OFERCIE FOCUSSIDE ZNAJDUJĄ SIĘ JEDYNIE USŁUGI DOFINANSOWANE UNIJNIE?
Usługi Dofinansowane Unijnie to główny profil naszej działalności, jednak jest możliwość wzięcia udziału w usługach bez dofinansowania. Zaletą takiej usługi jest szybszy czas jej realizacji, natomiast Uczestnik jest zobowiązany zapłacić 100 % kosztów takiej usługi. Usługi Dofinansowane Unijnie są wydłużone w czasie ze względu na formalności związane z pozyskaniem dotacji i uczestnik w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, wnosi tylko wkład własny w zależności od przyznanego dofinansowania.
CZY MOGĘ WYBRAĆ MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI?
Wszystkie aspekty logistyczne usługi są uzgadniane bezpośrednio z Klientem. W trakcie takich ustaleń zatwierdzają Państwo lub wprowadzają zmianę w ofertach, dogadywane są terminy usług oraz niezbędne wyposażenie i narzędzia, które umożliwią prowadzenie wysokiej jakości usług. Dodatkowo ustalane jest miejsce usług, które są dla Państwa najbardziej komfortowe, jednak z zachowaniem wymaganych standardów.
CO JEŚLI NIE WIEM JAKIE USŁUGI NAJKORZYSTNIEJ WPŁYNĄ NA FUNKCJONOWANIE MOJEJ FIRMY?
Firma Focusside podczas pierwszego kontaktu z osobą zainteresowaną, prowadzi Badanie Potrzeb Klienta. Ten proces pomaga dobrać usługi, które najlepiej pasują do specyfikacji przedsiębiorstwa. Badanie Potrzeb Klienta polega na zadaniu kilku szybkich pytań, podczas rozmowy telefonicznej lub na spotkaniu z Klientem. Ponadto doświadczenie naszego Zespołu Eksperckiego również pozwoli dopasować oferty z których przedsiębiorstwo najwięcej skorzysta.
CO JEŚLI USŁUGA NIE SPEŁNI MOICH OCZEKIWAŃ?
Firma Focusside oferuje usługi wysokiej jakości, natomiast Zespół Ekspercki wprowadza i stosuje procesy, aby spełnić Państwa oczekiwania. Jednak, jeśli Państwo nie będą zadowoleni ze współpracy bądź z realizacji naszych usług, zgodnie z regulaminem firmy:
1. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy oraz imię i nazwisko, dane kontaktowe, przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie merytoryczne, oczekiwania, a także propozycję rekompensaty.
3. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.