CENA:
1600,00 zł netto + VAT
Dostępność:
Usługa otwarta; max. 15 osób lub zgodnie z zaleceniami sanitarnymi i przepisami BHP
Termin
do uzgodnienia
Forma usługi
Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym
Liczba godzin usługi:
16h – 2 dni po 8 h zegarowych zajęć merytorycznych
Lokalizacja:
- w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
- w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
- w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.
Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane zarówno do osób, które na co dzień pracują z Klientem i używają swoich zdolności komunikacyjnych i sprzedażowych, jak i tych, którzy dopiero mają zacząć pracę z obsługą Klienta.
Cel szkolenia:
Biznesowy:
Celem szkolenia jest wzrost zysków generowanych dzięki zadowoleniu klientów z poprawnej i skutecznej obsługi, oraz wyeliminowanie sytuacji konfliktowych w firmie i w kontakcie z klientem. Dzięki odpowiedniej obsłudze klienta firma zyska profesjonalny wizerunek, a co za tym idzie wzrost przychodów o 10% w skali roku. Narzędzia poznane podczas szkolenia mogą być wdrożone bezpośrednio po jego zakończeniu, wówczas efekty finansowe będą widoczne po upływie 6 mies. od zakończenia usługi.
Edukacyjny:
WIEDZA
Uczestnik pozna uniwersalne zasady obowiązujące w procesie obsługi klienta.
Dowie się jakie są metody skutecznej komunikacji. Pozna techniki asertywności.
Pozna narzędzia przekonywania m.in. argumentacja i perswazja.
UMIEJĘTNOŚCI
Uczestnik poprzez udział w praktycznych ćwiczeniach nabędzie umiejętności radzenia sobie w trudnych i nietypowych sytuacjach, np. reagowania na zastrzeżenia ze strony klienta.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Doskonalenie komunikacji interpersonalnej i budowania relacji.
Efekty uczenia się
W zakresie wiedzy
- rozpoznaje typy klienta w trakcie rozmowy,
- zna podstawowe zasady sprzedaży oraz prezentacji produktów,
- zna, rozumie oraz wyjaśnia znaczenie standardu obsługi,
W zakresie umiejętności:
- przedstawia ofertę w dostosowany do klienta sposób,
- kontroluje przebieg rozmowy z klientem,
- w razie potrzeby stosuje zachowania asertywne wobec klientów,
- potrafi przedstawić produkt tak by wzbudził on zainteresowanie klienta,
W zakresie kompetencji społecznych:
- profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych zarówno w kontaktach z klientem jak i przełożonymi oraz współpracownikami,
- etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji w kontaktach z klientem.
Informacje dodatkowe
W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
- spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
- uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.
Materiały dydaktyczne:
Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.
Co uczestnik zyska po ukończonym szkoleniu?
Będzie w stanie radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta kontrolować będzie przebieg rozmowy a produkt usługę przedstawiać w dostosowany do klienta sposób. Po zakończonym szkoleniu uczestnik zachowywać będzie profesjonalizm w każdej sytuacji, a w razie potrzeby będzie umiał zastosować zachowania asertywne wobec klientów