CENA:
1600,00 zł netto + VAT
Dostępność:
Usługa zamknięta max. 5 osób
Termin:
do uzgodnienia
Forma usługi:
Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym
Liczba godzin usługi:
16 h; 2 dni po 8 h
Lokalizacja:
- w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
- w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
- w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.
Grupa docelowa
Usługa skierowana jest do pracowników na stanowiskach kierowniczych oraz do właścicieli firm zarządzającym przedsiębiorstwem. Jak również osoby chcące podnieść swoją wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania i organizacji przedsiębiorstw. Usługa dedykowana jest dla firm z sektora MŚP.
Cel edukacyjny
Nabycie wiedzy
- zna zasady podejścia procesowego do zarządzania,
- zna podstawowe pojęcia związane z organizacją i zarządzaniem, przedsiębiorstwem inteligentnym oraz zrównoważonym rozwojem,
- ma wiedzę o cechach organizacji inteligentnej,
- zna zasady gospodarki obiegu zamkniętego,
- rozróżnia modele biznesowe i tradycyjne.
Nabycie umiejętności
- potrafi zidentyfikować organizację inteligentną,
- przewiduje bariery rozwoju,
- planuje procesy kontroli przedsiębiorstw,
- na podstawie analizy przedsiębiorstwa, proponuje konkretny model biznesowy i wdraża jego elementy,
- wprowadza zmiany w całych systemach w zależności od poziomu zaawansowania rozwoju przedsiębiorstwa w kierunku organizacji inteligentnej.
Nabycie kompetencji
- odpowiedzialność w wykonywanej pracy,
- pozytywny stosunek do zmian,
- etyczne postępowanie, odwaga w podejmowaniu ważnych decyzji,
- profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Efekty uczenia się
W zakresie wiedzy
- zna zasady podejścia procesowego do zarządzania,
- zna podstawowe pojęcia związane z organizacją i zarządzaniem, przedsiębiorstwem inteligentnym oraz zrównoważonym rozwojem,
- ma wiedzę o cechach organizacji inteligentnej,
- zna zasady gospodarki obiegu zamkniętego,
- rozróżnia modele biznesowe i tradycyjne,
- zna 8 zasad zarządzania organizacją według Petersa i Watermana,
- identyfikuje funkcje zarządzania,
- zna modele skuteczności.
W zakresie umiejętności:
- potrafi zidentyfikować organizację inteligentną,
- przewiduje bariery rozwoju,
- planuje procesy kontroli przedsiębiorstw,
- na podstawie analizy przedsiębiorstwa,
- proponuje konkretny model biznesowy i wdraża jego elementy.
- wprowadza zmiany w całych systemach w zależności od poziomu zaawansowania rozwoju przedsiębiorstwa w kierunku organizacji inteligentnej,
- dąży do usprawnienia organizacji przedsiębiorstwa,
- wprowadza procesy sprzyjające kreowaniu OI,
- wspiera i nadzoruje mechanizmy sprzyjające uczeniu się organizacji.
W zakresie kompetencji społecznych:
- odpowiedzialność w wykonywanej pracy,
- pozytywny stosunek do zmian,
- etyczne postępowanie,
- odwaga w podejmowaniu ważnych decyzji,
- profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Informacje dodatkowe
W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
- spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
- uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.
Materiały dydaktyczne:
Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.