Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

Osiągnij swoje cele

CENA:

1600,00 zł netto + VAT

Dostępność:

Usługa otwarta; max. 15 osób lub zgodnie z zaleceniami sanitarnymi i przepisami BHP

Termin

do uzgodnienia

Forma usługi

Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym

Liczba godzin usługi:

16h – 2 dni po 8 h zegarowych zajęć merytorycznych

Lokalizacja:

  • w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
  • w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
  • w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.

Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do właścicieli i pracowników firm, którzy w bezpośredni sposób wpływają na procesy zachodzące w firmie. Nie jest wymagany minimalny staż pracy na danym stanowisku.

Cel szkolenia:

Szkolenie "Zarządzanie procesami w firmie" przygotowuje uczestnika do efektywnego wdrażania i usprawniania procesów jakościowych, które zachodzą w firmie oraz budowania zaangażowania pracowników w procesy jakościowe w niej zachodzące.

Efekty uczenia się
W zakresie wiedzy

  • omawia podstawowe pojęcia związane z jakością,
  • definiuje podstawowe efekty organizacyjne i społeczne wdrażania zarządzania jakością,
  • identyfikuje procesy w organizacji,
  • definiuje procesy.

W zakresie umiejętności:

  • przeprowadza audyty wewnętrzne w firmie,
  • planuje i wdraża monitoring zarządzania jakością w organizacji,
  • tworzy analizę wybranego procesu oraz wyciąga z niej wnioski i wyniki a w razie potrzeby wdraża potrzebne zmiany,
  • wykorzystuje narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające proces zarządzania procesami.

W zakresie kompetencji społecznych:

  • stosuje metody wspierające pracę projektową,
  • stosuje i umacnia pozytywny stosunek do zmiany,
  • będzie planować i wdrażać monitoring zarządzania jakością w organizacji,
  • będzie tworzyć analizę wybranego procesu oraz wyciągać z niej wnioski i wyniki oraz wdrażać potrzebne zmiany.

Informacje dodatkowe

W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
  • spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
  • uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.

Materiały dydaktyczne:

Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.