CENA:
1000,00 zł netto + VAT
Dostępność:
Usługa zamknięta max. 5 osób
Termin:
do uzgodnienia
Forma usługi:
Stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym
Liczba godzin usługi:
8 h; 1 dzień po 8 h
Lokalizacja:
- w biurze firmy Focusside -> ul. Nieszawska 1/202 budynek B, Poznań 61-022;
- w siedzibie firmy Klienta (bądź innym wskazanym przez Klienta adresie, które odpowiada standardom prowadzenia usług, w tym: zaplecze komputerowe, Internet, odpowiedni metraż itd. – adres musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela firmy Focusside);
- w przystosowanej sali szkoleniowej zaakceptowanej przez obie strony.
Grupa docelowa
Usługa skierowana jest do pracowników oraz do właścicieli firm zarządzającym przedsiębiorstwem, które zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach. Jak również osoby chcące podnieść swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social mediów w mikro i małych przedsiębiorstwach.
Cel edukacyjny
Nabycie wiedzy
- zna najpopularniejsze media społecznościowe,
- zna zasady obsługi Klienta w Internecie,
- zna korzyści posiadania profilów w social mediach,
- zna darmowe programy graficzne,
- zna zasady reklamowania się w poszczególnych social mediach tj. Facebook i Instagram,
- wie jak stworzyć profile w social mediach,
- wie jak komunikować się z odbiorcom,
- zna najpopularniejsze programy graficzne i potrafi tworzyć podstawowe grafiki do SM.
Nabycie umiejętności
- wykorzystuje social media do kontaktu z Klientem,
- wybiera odpowiednie grafiki do reklamy,
- tworzy profesjonalny profil firmowy na Instagramie i na Facebooku,
- tworzy profesjonalne posty w social mediach,
- wykorzystuje kanały komunikacji do interakcji z odbiorcami,
- wykorzystuje darmowe programy graficzne.
Nabycie kompetencji
- Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych w social mediach,
- etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji szczególnie drogą internetową.
Efekty uczenia się
W zakresie wiedzy
- zna najpopularniejsze media społecznościowe,
- zna zasady obsługi Klienta w Internecie,
- zna korzyści posiadania profilów w social mediach,
- wie jak stworzyć profile na Facebooku i Instagramie,
- wie jak komunikować się z odbiorcom,
- zna darmowe programy graficzne,
- zna najpopularniejsze programy graficzne i potrafi tworzyć podstawowe grafiki do SM.
W zakresie umiejętności:
- wykorzystuje social media do kontaktu z Klientem,
- wybiera odpowiednie grafiki do reklamy,
- tworzy profesjonalny profil firmowy,
- wykorzystuje darmowe programy graficzne,
- tworzy profesjonalne posty w social mediach.
W zakresie kompetencji społecznych:
- profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych w social mediach,
- etyczne postępowanie, w tym uczciwość w przekazywaniu informacji szczególnie drogą internetową.
Informacje dodatkowe
W celu otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w usłudze należy:
- spełnić warunek min. 80% obecności trwania usługi
- uzyskać min. 60% pozytywnych odpowiedzi podczas testu realizowanego w ostatnim etapie usługi.
Materiały dydaktyczne:
Notatki oraz test podsumowujący usługę zostaną przesłane Uczestnikom usługi w formie pdf na podanego maila kontaktowego.